FAQs

Wij hebben de meest gestelde vragen voor jullie verzameld en hieronder vermeld. Staat jouw vraag hier niet bij? Neem gerust contact met ons op! Je kunt een mailtje sturen naar info@myplaysure.nl



Ik heb net een bestelling geplaatst, wanneer wordt deze verzonden?
We doen ons best om artikelen zo snel mogelijk te verzenden. De gemiddelde levertijd is binnen 24 uur (voor 22:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis) binnen Nederland en 1-2 werkdagen voor Belgie.

Kan ik mijn product retourneren? Wat als er een probleem is?
We bieden een 100% geld-terug-garantie als het product defect of beschadigd is. We geven je 30 dagen om het naar ons terug te sturen voor een volledige terugbetaling, mits deze voldoet aan onze retourvoorwaarden. Bekijk hiervoor het terugbetalingsbeleid. U moet het op eigen kosten terugsturen, zodra we het product hebben ontvangen, zullen we het volledige bedrag van uw oorspronkelijke aankoop terugbetalen. Vermeld a.u.b. al een naam en ordernummer op de geretourneerde pakketten.
Let op: als je pakket onderweg is, moet je wachten tot het is aangekomen en het terugsturen voordat je je geld terugkrijgt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling kosteloos annuleren! U moet uw bestelling annuleren voordat deze wordt verzonden. Als het artikel al is verzonden, gebruik dan ons eenvoudige retoursysteem om een ​​volledige terugbetaling te krijgen.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld wat nu?
Als u een verkeerd gespeld of automatisch ingevuld adres heeft gemist, beantwoordt u gewoon de bevestigingsmail van uw bestelling en bevestigt u dit. Als je eenmaal hebt gecontroleerd of het opgegeven adres onjuist is, laat het ons dan weten via e-mail op info@myplaysure.nl. Als het opgegeven adres onjuist is, kunnen we het adres binnen 24 uur wijzigen in het juiste adres. Er wordt geen restitutie verleend na de 24 uur van onjuiste indiening.

Wordt mijn pakket annoniem verzonden?
Ja, al onze pakketen worden annoniem en discreet verzonden.